Wednesday 30 November 2011

ciri lelaki buaya....



ok,,,1st of all ,,
aq nk tye,,,
spe kat cnie pnah trjerat dgn "PLAYBOY"???
angkat kening korg!!!!!!!hahaha....
kebanyakkan perempuan dlm dunia nie,,,msti prnah terjerat dgn "MR. CROCODILE"....
HAHAHAHA....
i mean , lelaki buaya....
even aq sndri pon pnah kne jgak....
mmg terseksa lah......
Mr. Crocodile



Warning!buat semua kaum hawa. Berhati-hatilah dari terkena jerat permainan cinta lelaki buaya darat. Laut atau sungai yang tenang jangan disangka tiada buaya. so,,,kat cnie,,,aq nak sertakan ciri2 lelaki buaya........or perkataan lain,,"PLAYBOY"  'Si buaya darat + lidah bercabang'. 



Lelaki buaya darat ciri khas mereka mempunyai perwatakan menarik.




1- Spesis jenis ini mudah terpikat dengan kecantikan seorang wanita, walaupun sudah mempunyai kekasih tapi tetap juga ingin mendapatkan cinta dari wanita lain. Jadi pada 'u all' yang cun-melecun tu baiklah berhati-hati. Wanita cantiklah sasaran utama mereka.


2. Jika mereka mempunyai kekasih pasti pada mulanya amat menyayangi kekasih mereka, tapi andai pada suatu saat mereka mula terpikat dengan wanita lain sedikit demi sedikit mereka akan menghindari diri dari kekasih mereka. Kalau terperasan akan perubahan sikap boyfriend 'u all' dah sah dia ada awek lain.



3. Lelaki buaya darat kebiasaannya mempunyai sikap yang baik dan kelihatan 'innocent'. Sikap inilah yang mudah membuat wanita jatuh hati. Tapi awas!! sikap inilah yang akan memakan diri 'u all'. Di depan sangatlah baik, tapi di belakang mulalah berubah sikap menjadi buaya.



Cinta hanya permainan bagi lelaki 'si buaya darat'.




4. Pandai menipu dan menutup kesalahan itulah lelaki si buaya darat. Wanita yang naif sering tertipu dengan sikap mereka yang bajet baik.


5. Spesis jenis ini amat pandai menabur janji manis yang akan membuat wanita merasakan seperti diatas awang-awangan dibuai mimpi dan angan-angan yang sama sekali tidak akan terjadi.


6. Tidak pernah merasa puas dengan wanita. Mudah berpaling dari satu pilihan ke pilihan yang lain. 'Wah!! banyak betul pilihan.huhu..


lelaki yg PLAYBOY nie,,,xpnah fhm makna SETIA...
xpnah ckop dgn sorg......
nak rmai lgi yg cintakn dye,,,kpel ngan dye,,,awek dye....
hai!!!!
pelik2!!!!


PLAYBOY!
PLAYBOY!!
PLAYBOY!!!

~SEKIAN ,TERIMA KASIH . ASSALAMMUALAIKUM !~

No comments: