Wednesday 25 January 2012

KONTES HADIAH TERINDAH & DARI SIAPA



Haha ,,terkejot aku masok contest ??
haha ,,ok2 ,,,nie contest aku yang kali ke ,,,,,,
PERTAMA !!!!
wah !!! xsgke ,,kan ??

ok ,,ini syarat2 nye ;
1. Sila buat satu entri mengenai kontes  ini dan tampal banner kat atas dalam entri anda. 
   (Ceritakan hadiah terindah yang pernah anda dapat & nyatakan dari siapa?)
2. Jangan lupa link kan sekali banner di atas ke belog Aku Bukan Penulis. 
3. Tag 3 orang kawan.
4. Wajib follow blog ini untuk memudahkan anda updates tentang kontes ini
5. Tarikh luput adalah 20 Mac 2012







Ha, mesti korang pikir lau si "dye tuwh" ,,
mesti kekasih hati ,,
buah hati ,,
jantong hati ,,
n sewaktu "HATI" dengan nye ...
OUH !!! Salah tuwh .. Bukan lha ....
Ok ,,aku nak cter sal .....................................................................................................

"tHE PERSON tHAt NO ONE CAN REPLACE HER" .. !!!!


Ha ,,, sape ???
Alorh ,,demo nie .... dop pehe plop !!!
Ok lah ,,,saye bgthu sape dye ,,k ????


Dye lah KAWAN aku ,,dye lah CIKGU aku ,,,dye lah KAKAQ aku,,,


Dan dye lah ,, 

MAMA 


aku ...


Tiade orang yg boleyh bagi hadiah yg sama mcm dye bagi kat aku ...


~KEGEMBIRAAN ,,, 

~KEBAHAGIAN ,,, 

~KESERONOKKAN ,,

~KASIH SAYANG ,,....


Hadiah yang amat bernilai bagi semua orang ..
Hadiah yang semua orang boleyh dapat ,,


taaaapiiiiiiii....................


xsemua orang boleyh bagi pada kite ...


Di sewaktu aku terjatuh dan tersungkur ,,,
dye lah yg membangunkan semangat aku ,,
Dye yang mengerti akan kesedihan yang dialami oleh aku ,,
 

Wahai ibuku ,,,
Maafkan aku kerna pernah menyakiti hatimu tanpa aku sedari ... 
Terima kaseh kerana menjagaku dari waktu kecil ku sehingga ke hari ini...
Belaian mu memberikan 1001 rase yg tidak pernah ku rasai ...
Yang tidak ternilai....


Hadiah yang kau berikan padaku ,,xbisa aku lupakan...


dan aku amat menyayangi mu ,,IBU !!!

SAYA SAYANG MAMA SAYA !!!!



chop2!!!rakan bertuah saye ,,,adelah;
Nurul Atiqa
Hidayatie Adnan
Mohamad Azrul Shaffiq



~SEKIAN ,TERIMA KASIH . ASSALAMMUALAIKUM !~

1 comment:

precious cla said...

Nice one ! Good luck dear..thanks for joining and please keep update tentang contest ni..k :)