Monday 6 February 2012

Kau teman , Kau sahabat .





  
Korang mesti ade KAWAN BAIK , SAHABAT , KAWAN SEJATI n LAIN2 , kan ? ?

Aku pun samee (^_^). .
So , entry aku kali nie aku nak bercerita pasal KAWAN2 BAIK aku . .


1st : SYAAMILAH SHUKRI a.k.a MILA

Ok , comey x dye ? Comey , kan ? Nie lah MILA . . Dye tempat aku berkongsi rahsia , bercerita macam2 problem , n aku dah anggap dye macam kakaq aku . . N AKU SAYANG DYE SANGAT2 . . Lau aku tengah sedih , THE 1ST PERSON yg aku akan cari adelah , MILA ! ! beebeep ! ! Thanx b'coz always by my side when i'm sad , when i'm happy .
(#okay , broken english)


2nd : ATIQA a.k.a TYQA

Dye cantekk , dye comey , dan dye lah TYQA ! ! ! Dye nie lha jadi PENASIHAT aku , even aku dalam kekecewaan dalam percintaan , dye yg mnjadi PENASIHAT aku , #pada hakikatnye , dye xberpengalaman pon dalam cintan-cintun nie . . BHIHIHIHIHIIII . . . Serious aku cakap , mase dye masok MRSM aku , aku xsuke dye , aku pon xtahu nape . . But , at the same time , aku teringin nak kawan2 n nak rapat2 ngan dye , sebab aku suke tgok gaya dan kelakuan dye ,  cara percakapan dye , tingkah laku dye . . Even dulu aku xsuke dye , aku dapat rasakan yang dye nie baik orgnye . . And pada tahun 2011 lah menemukan kami berdua , . . Kami menjadi room mate dan alhamdulillah , aku boleyh masok n NGAM ngan minah nie . . Di bilik A-2-2 lha kami mule rapat , CLOSE , dan rapat . . :)


3rd : NADHIRAH ZUNAIDI a.k.a NADH

Budak nie , dye seorang yang giler2 , n dye suke wat resepi SESEDAP HATI dye je . . Dye budak PANDAI ! ! ! Aku rapat ngan dye sejak kitorang 1 HOMEROOM . . SAPPHIRE B ! ! ! whoah ! . !  Lau korang xrapat n xkenal dye dgn lebih dekat , korang mesti ckp , "trok r minah nie" (#sori ,nadh) . . Pada hakikatnye , korang salah . Dye nie memey cpat EMO , but , dye nie boley jadi PENGHIBUR korang mase korang tgah sedih . . Haha , xcaye ? Ha , tanye lah TYQA . . hihihih . .


4th : HIDAYATIE ADNAN a.k.a YOSHIE

Korang mesti tertanya kan kenapa name dye "YOSHIE" . . Macam nie ceritanya , , , Al-kisah (#toyib....) :D Mase perjumpaan homeroom yang kali pertama , Mak Homeroom kitorang cakap , "nama hidayatie nak same dgn HIDAYOSHIE (kowt) . ." So , bermula dari situ lha timbulnya ilham panggil dye YOSHIE . . Dye nie seorang kakaq yg sangat baik (#dalam homeroom lha...) Tapi , dalam kelembutan dye tuwh , dye nie garang ngan adeq2 dye . . huh ! ! Kalah singa lapar . . bhihihi . .

5th : DAFINAH AZMI a.k.a DAFI / DAFINAH

Dye nie slalu masok air , dye nie mengong-2 ckiwt . . But , best berkawan ngan dye ! ! Dye nie kurus , tapi , kuat makan ! ! hehee , . Aku suke berkawan ngan dye . . . . Kami rapat sejak jadi CLASSMATE . . . 


Sebenarnya ramai lagi , tapi , disebabkan entry nie penoh , aku akan sambong dgn entry yg lain , keyh ? ? ?

~SEKIAN ,TERIMA KASIH . ASSALAMMUALAIKUM !~

No comments: