Saturday 10 March 2012

Cordy Product !


Ok , 1st of all ,aku xtahu nak ckp pe sal product nie . . .
But , product nie mmg okeyh ! ! !

Dulu , mak aku cerah taw (dop lah sampai putih) :D
Then , dye gelap ,(#lebeyh kurang nak hitam r) :)

One day , dye beli cordy belle ,
dlm mase sebulan r dye makan . .
Cerah balik ohh my mommy :) ~
#haha , thanx for cordy belle :D

So , setelah aku survey-survey kat Yahoo! and Google ,
ini lah yang aku jumpe tentang produk CORDY :D



So , aku ade cerita sal testimoni yang dibuat . . .



KISAH BENAR: Kaki nak kena potong.Pukul 7 pagi pakcik ni call sambil nangis2 minta hantar jus cordy ke wad 6A.bg botol pertama..bacaan kencing manis naik dari 21 ke 27..botol yg ke 2 bacaan trun hingga 5..Alhamdulillah kaki pakcik ni tak jadi potong..skrg dah tumbuh isi baru..dah semakin ok...Alhamdulillah jus cordy lu...ar biasa.

So , ape-apehal lau korang nak tahu lebih lanjut sal PRODUK CORDY nie ,
korang leyh gi link nie ...

If , nak tahu lebih lanjut , boleyh hubungi RUHAIZA <0199415536>

X pon , <<KLIK SINI>>

~SEKIAN ,TERIMA KASIH . ASSALAMMUALAIKUM !~

No comments: