Friday 30 December 2011

PindAh RuMaH baRu


yeah ! ! ! !
hari nie pindah rumah lain ....
yang xbest nye ,,, hehe (^__^)
malas btol nak kemas barang kosong-kan rumah lame ...
ha ,, tahu je lha lau rumah yang kite dudok tu lbeyh dari sebulan , , ,
of course lhaa barang berbeza-beza saiz banyak , ,kan ???
dari yang se-kecil biji mata ,
hingga-lha se-besar tuan punya rumah ...
hehe . . . 

tapi . , . ,
apakan daya ku ??
aku tolong je lha abah aku ..
x de lah ..
sian tgok abah aku buat sorang-2 .
mama pulak dalam pntang ..
maklom lha dpat adeq baru .. (^__^)
tapi ,,
serious-ly aku ckp...
"memey pnat gler ak !!!!"
haha ...
aku budak BAIK !!!
(#sejakbilerponxtahulah)

haha ,,,aku pon xtahu nak ckp sal pe lagi ...
k lah sume ,,,bye2 ...



~SEKIAN ,TERIMA KASIH . ASSALAMMUALAIKUM !~

No comments: